_tuuggcce_ hopdedik ilk doğduğu zaman daha kalındı benim bebeğimin bacakları. 2 takmak lazımken 3 takıyorduk mesela. Doktorda 3 no iyi bacakları etli demişti 😅 sizde sıkıyosa beden değiştirin