Kızlar kızım 15 günlük oldu gece 2 saatte bir kaldırıp emziriyorum bu ne zamana kadar böyle olacak uykusunu bölmek de istemiyorum çok ilk başta sarılık diye hep kaldırdım ama siz kaç aylıkken bıraktınız uyandırmayı bir de her emzirmeden önce bezini Değiştiriyorum 2 saatte bir yani illa kaka yapmış oluyor emzirmek için kaldırmayı bırakınca bez olayını nasıl yapcaz bezini o zaman ne sıklıkta değiştirmem lazım