2.5 ayından beri bu sorunla mücadele ediyorum . 12 güne varan kabızlığımız oldu. Aklına gelebilecek bütün yöntemleri uyguladım. Hoşaf da denemiştim ama çözüm olmamıştı, kayısıyı direkt yedirdim yine olmamıştı. 2 haftadır kayısı püresi yapıyorum. Biraz suda kayısıyı 7-8 dk kaynatıyorum sonra biraz bebek irmiği ekliyorum 5 dakika da öyle pişiriyorum. Sonra blendırdan geçiriyorum. Tek çözüm bu oldu. Günde bi kez mutlaka kaka yapıyor. Bazen 2 kere. İnşallah sizde de işe yarar.