omeresra0509 Arkadaşlar bizim çamaşır makinesi yandı yangın tüpü ile söndürmeye çalıştık neyse o tozu temizlerken baya toz duman oldj ortalık o havayı soludum acaba sütüme bulaşır mı sağıp döksem mi
Kelebek_45 omeresra0509 yani karışmıştır diye düşünüyorum soludugumuz her kimyasal bizim bedenimizde süte karışıyorsa eğer içiniz rahat etmeyecekse sağıp dokun çok çok kötü hissediyor düşünüyorsanız
omeresra0509 Kelebek_45 anladım sağolasın sağıp döktükten sonra bir daha ki sandığım süte bir şey olmuyor dimi canım?
Kelebek_45 omeresra0509 ben daha öncesinde hiç denemedim ama alkol aldıktan sonra sağıp bi kaç saat emzirmeyen arkadaşım olmuştu
Kelebek_45 omeresra0509 evet o yüzden çokta düşünmemek lazım ya zaten belli başlı şeylerden kaçınmak istesekte olmuyor malesef