10 aylık oldukkk bütün özel ve devlet aşılarını olduukk..şmdi 12aylıkken 4tane aşı bizi bekliyoorr..1300le 1600 civarı diye hatrlıyorum..yinede sizi yanlş bilgilendirmek istemem bizimde bi kaç ay evvel oluyor yaptıralı.genelde hep muayne+aşı şekilde ilerleyince iyi para ödeniyoorr:-)