Kızım 5,5 aylık dün geceden beri öksürüyor ara sıra da hapşırıyor ateş ve halsizliği yok. Gece çok sık uyandı az önce mama içirirken kustu. Nesi var anlayamadım. Ateşi yok Allah’tan. Haftaiçi olduğu için doktorumuz yok. Ne yapabilirim evde? Üstelik bende hastayım boğazım ağrıyor aynı anda olduk😒😒