Kızlar bebeğim 10 günlük. Başta sarılık oldu o yüzden doktor her emzirme sonrası 30 cc mama vermemi istedi hem beni emiyor hemde mama veriyorum. Sarılık geçti çok şükür doktor kendin yavaş yavaş kesebilirsin dedi şuan sadece geceleri veriyorum mama ama bence doymuyor çığlık kıyamet ağlamıyor bütün gün gündüz memede emiyor beni ama uykusu 10 dk sonra mızmızlanıyor tekrar meme. Sizce doymuyor olabilir mi ? Mamaya gündüz de devam etmeli miyim desteğinize ihtiyacım var 🙏 Çişli ve kakalı bezi sürekli dolu oluyor. Bezlerinide kontrol ediyorum. Günde dolu 8-9 bez değişiyorum.