hzf123 değeri kaç çıkmış?siz bilmiyor olabilirsiniz ama ailenizde genetik yatkınlık olabilir. Benim kahınvalidem 58 yaşında tanı aldı. Öncesinde de 4 sene kadar şikayetleri vardı.
Eşimin de değerleri biraz yüksek ama endoskopide birşey çıkmadı.
Kizimda 200 uzeriydi ve semptomu yoktu, tesadufen ogrendik colyak oldugunu. Ishal, kabuzlik, karin agrisi veya biyumede gerilik hic biseyi yok. Hatta boyu yasitlarindan cok uzun, kilosu da iyi. Yemesi de guzel, ama colyakti. Belki farketmesek ilerlediginde semptomlar çıkmaya başlayacaktı.