pinkpanter isyan etmeyecem aslaa hastalık oldu aslaaaa yemedi aslaaa , neyse konuya gelecem oğlum 3 yaşında maalesef benimde isteyerek yemek yemiyor yA oyalayıp çatallı kaşığı eline tutuyorum batırıp falan hadi oğlum şu oldu bu oldu yada tamamen ben yediyprum elhamdulillah diyprum genede , hele bazen ağzında tutuyor yutmuyor kaçıyor bana cinnet geliyor çok yükseldiğim zamanlar da oluyur çok pişmanım p günlere artık yapmamaya çalışıyorum Oda daha iyi oluyur tabi tepki verdikçe Hersey boka sarıyor afedersiniz , hayalim oldu annesiyle babasıyla oturup sorunsuz yiyen çocuğum olmasına sağlık olsun elbette de kendileri de yiyecek ♥️