Fatma22
Şimdiki nesil sağlık açısından doğar doğmaz 3-4 aylık süreç içerisinde yaptırıyor. Ayaklanmaya başlamadan. Yoksa emekleme dönme olayı falan bebek için sunnetli zor olabilir diye.
Bende 3 oğlan var
İlkini 5 yaşında yaptırdım
Önümüz deki yaz diğer ikisini yaptiricaz
Yaşları 2 ve 4 yaş olmuş olacak
Ben biraz büyüsün hatirlasinlar hatıra olsun. Arkadaşları ile eğlenceli vakitler geçirsin. Sünnet kıyafeti ile heryeri gezdirelim diye bu düşünce deyim.. çokta güzel olmuştu ilk çocuğumda..
Hiç acı vs olmuyor zaten baygın yapılıyor.
Hastaneden eve geldiğimizde top oynuyordu