Anne13 13 Aralık mi doğumunuz benim de 12 Aralık kızım doğdu, sanırım bu Aralık bebeleri hep böyle nazlı. Bir yere koysam durmuyor. Kanepede duruyor iki dk elimi yıkamaya gidiyorum sanki biri etini bükmüş gibi ağlıyor. Memede uyurdu, şimdi kucağa geçiş yaptı. İlla bir temas halinde olacağız. Bazı geceler de uyumaz derim ki tek üstümde uyusa da uyusam bende. Ama bu yenidoğanlar böyle güvende hissediyorlarmış😊 sağlıkla sıhhatle büyütün , büyütelim inşallah.