Bir kaç gğn önce yazmıştım oğluma emmeye bırakturacam diye bana hep zor gelirdi yapamam diyordum ama 3gün içinde oğlum unuttu bile memeyi kesmeden 2gün önce başladım onu anlatmay sen büyüdün artık meme yok dedim ve ilk günü gündüz hiç emzirmedim onu oyaladım hep kucağımda gezdirdim 2.günü göğüs uçlarımı yara bantla kapatım ve ona söyledim meme uf uf oldu diye öpmüş cici yapmış yine gündüz istemedi oğlan uykusunda mızmızlandı sonra gece uyuttum ilk defa desteksiz gece 3kere uyandı ve ilk uyandığında ağladı göstetdim uf uf oldu dedim 10 dkka ağladı sonra uyudu 2. Defa uyandığında yine ağlamış 2dakika geri uyımuş 2.gecemiz uyandı ama ağlamadı geri uyumuş ve dün bizim 3.gecemiz hiç uyanmadı sabah 7′de uyanmış benden yük indi artık sağa sola dönebiliyorum uzun zaman tek taraf yatmaktan yumulmuşum valla o da enerjili oluyor gün içinde daha mutlu kendi kendine oynamaya başladı çok şükür