AsyaMYk öncelikle raporlu mama için bir sebebi olmalı bebeklerim alerjik bebekti raporları vardı ama mesela onu bile 6 ayliklarken cikarabildim çünkü hiç bir mamayi begenmediler 6 ay olana kadar bir şekilde sütümü yettirdim, hiç bir raporlu mamanın da tadı güzel değil zaten icmezler yüksek ihtimal yine de doktorunuza sorun