Kızlar bebeğim doğduğunda kıl adam gibi doğdu hiç bir tüyü dökülmemişti çok çok fazlaydı ,diğerleri belli belirsiz oldu da alnındaki tüyleri olduğu gibi duruyor 4 aylık olacağız anne sütü de sürüyorum ama dökülmüyor ,ne zaman dökülür acaba bu durumu yaşayan oldu mu