Evimamin031120 Hanımlar merhaba adetime 9 gün var ve 2 gün önce kahverengi tek seferlik bir lekelenmem oldu. Son 4-5 gündğr gögüslerim cok sis ve asırı sızlıyor. Belim de koparcasına agrıyor. Sizce gebelik mi var?
aysebb Evimamin031120 Bendede adete 8-9 gün kala bu şekilde yerleşme kanaması olmuştu kızımda. Planlıydı zaten dedim bu kesin yerleşme kanaması. Sonra acele etmedim adetimin gecikmesini bekledim 1 gün geçti test yaptım pozitifti. Merak ederseniz eğer adete 4-5 gün kala erken gebelik testi yapabilirsiniz şimdi daha erken
keremsmom78 Ben regl sancısı gibi sancı çekmiştim 5-6 gün ama reflü olmadım. Lekelenme hatırlamıyorum olup olmadığını. Göğüslerim de hassaslaşmıştı. Erken gebelik testi yapın isterseniz çıkmazsa birkaç gün sonra tekrar yapın
arennehirr aysebb bende aynı durumu mu yaşıyorum bilemiyorum doktora gittim kan verdim betahgc 4,87 çıktı pozitif dedi belirli bir zaman sonra tekrar görmek istedi şuan hafif hafif kanamam var yerleşme kanaması olabilir mi acaba test yapsam mı
aysebb arennehirr Kaç gün var adete eğer geçmediyse 3-4 gün kaldıysa yapabilirsiniz erken gebelik testinden. Kan en garantisi
Beybisii_ arennehirr daha çok yeni gebelik istersen erken gebelik testi yap bildiğim kadarıyla değerde 50den sonrası idrar da testte cikiyor