5 ay oldu doğum yapalı genel anestezi ile doğum yaptım. Ama bacaklarım el bileklerim o kadar ağrıyor anlatamam geçer diye bekledikçe daha çok artıyor. İçten sanki yel almış gibi ağrıyor. Kendimi 60 yaşında hissediyorum. Bu durumu yaşayan var mı ve çözümü nasıl buldunuz