asyapamukk sağ göğsüme dünden beri bi ağrı girdi geçmiyor emziriyorum da orayı sürekli ama geçmiyor ağrı ne yapabilirim? ve ağrının olduğu tarafta azcık kızarıklık olmuş dokununca uzanınca çok canım yanıyor
Dlnmrc asyapamukk benimde bugün ağrı var aktif emzirmeme rağmen şiş ve baya ağrıyo dediğiniz gibi vücudumda kırgın her yerim ağrıyo. Siz gittiniz mi doktora acaba nasıl geçti
asyapamukk Benkadinimdemiii ay bilmiyorum ki dün sağdım da ay acaba şu anki kırgınlığım grip gibi hallerim de bu sevepten mi ki
Benkadinimdemiii asyapamukk mastit olmuşsunuz bence bol bol sağım yapmanız gerekiyor lahana varsa onu göğsünüze koyun iyi geliyor eğer geçmezse doktora gidin
asyapamukk Benkadinimdemiii evet sanırım öyle oldum hemşire arkadaşımın tavsiyesiyle sıcak duş altında sağım yaptım baya o bile rahatlattı
asyapamukk surprizbebe evet oldum galiba mastit o zaman ve şu an o göğsümde sütüm az ve ceviz gibi bir yumru şeklinde sertlik var
surprizbebe asyapamukk evet olmuş. Emzirin sağın göğsü boşaltın ve sonrasında buz uygulayın. Çok iyi geliyor. Sertlik azalmazsa antibiyotik ve bu söylediklerime devam
asyapamukk surprizbebe valla emziriyorum kızım orayı diğeri kadar emmese de emiyor sağıyorum da sıcak duşta masaj da yapıyorum ama o ceviz büyüklüğündeki elime gelen yumru geçmiyor bir türlü canımı sıkıyor kitle değildir süt düğümlenmiştir diyor çevremdekiler ama yine de ne olur ne olmaz korktum