aryabebek473_ benim 4 aylık oğlum öyle oldu üşüttük mü acaba dedik içimiz rahat etmedi doktora götürdük. Doktor üşütme değil viral bir enfeksiyon kapmış birinden dedi burnu tıkandı burnunda hırıltı vardı hapşırıyodu. Göğsüne inmemiş antibiyotiğe gerek yok bu kadarlık bebeğe soğuk algınlığı ilacı da verilmez dedi. Serum fizyolojik sıkıp nazal apiratörle çek burnundan. Burun temizliği yapın tıkandıkça dedi. Biz günde 5-6 kez yaptık. 1 hafta sürdü daha yeni geçti hastalığı. Ama doktor eğer burunda hırıltı değilde göğsünden hışırtı gibi zorlanarak nefes alırsa hemen bana getirin, az bir ihtimal de olsa boğmacaya çevirebiliyor dedi çok şükür olmadı. Bol bol emzir dedi. Geçmiş olsun senin kuzucuk da hemen toplasın.