nurcan1256 6 gun sonra 10 aylik dogdugundan beri hep aglayan ve hic bi seyden memnun olmayan bi bebek aksama kadar nasi oyalicami saairiyorum oyuncak oynatiyorum 5 dk oynuyor yurutece koyuyorum ondada ayni
Surekli kucagima gelmek istiyo aliyorum kucaga bu seferde indireyim diye agliyo,kucagima alip aksama kadar gezdirmemi istiyo
parka indiriyorum salincak bindiriyorum onda bile en fazla 20 dk duruyo sıkılıyo
Bebek arabasini normal arabayi hic bi seyi sevmiyor
Uyku sorununuda bi cozemedim dogdugundan beri,ben mi beceremiyorum acaba
Sizinkinin gece uykulari nasil