birbebekannesii_ mery27 benim ki kıpır kıpır deniycem genelde uyurken kesmeye çalışıyorum ama uyanıkken deniycem bakalım
TulayGeriDon birbebekannesii_ uyurken kesiyorum. Hatta kundak yapıp parmaklarini çıkarıyorum sadece. Kolay oluyor
ArvenMom birbebekannesii_ törpü hiç ihtiyacım olmadı 18 aylık doğduğundan beri hep tırnak makası ile kesiyorum sorun yaşamadım
ZeydsMom birbebekannesii_ hic uyurken kesmedim. Basda torpu kullanirdim. Sonra esim tirnak makasina gecti. O kesiyor.
birbebekannesii_ milletsanakanalizemiolacak ay bak o hiç aklıma gelmedi bebeğim nini çok seviyo söylerken deniyim teşekkürler🙏