3cm dikiş, 2 cm derinlik oldu perine kısmına doğru. 2 hafta oldu tam bugün. Ağrı sızı hiçbir şey yok. Doktor dikerken inanılmaz canımı yaktigi ve hiç destek olmadığı için asla gitmek istemiyorum birde dünyanın parasini verdik. hala ishal ilaçlarımı kullaniyorum bıraksam mi benim gibi şeyler yaşayan var mi