serhura1994 SetenayCo bir şey diyim kibris tatlısı yap emin ol her gün yapıp yemek isteyeceksin öyle harika bir tatlı. Ben sık sık yaparim. Nefis yemek tarifleri YouTube’dan yapıyorum ben tavsiye ederim yapımı biraz uğraştırici ama tadı harika.
SetenayCo serhura1994 Kıbrıs tatlısını geçen sene yemiştim sanırım ben de çok beğendim, yani tam benim damak tadıma göre bir tatlı ama hiç yapmadım, ilk denemeyi misafirlere yapmasam ama ilk fırsatta denemek istiyorum.
bisenakillisinzaten SetenayCo ağlayan kek yapacakmışsınız zaten bence bunun yanına güzel bir damla çikolatalı kurabiye olabilir
SetenayCo bisenakillisinzaten Güzel fikir, hem kolay da. Valla çok zaman oldu misafir ağırlamayalı, performansım düşmüştür 🙈
MnkKrtl SetenayCo şerbetli olarak kaymaklı ekmek tatlısı, haşhaşlı revani olabilir. Kurabiyede yapabilirsiniz çayla güzel gider damla çikolatalı yada pudingli sade falan
sirinpatates SetenayCo bence kiymali gül böreğini sade yap patates salatası yerine patatesleri haşlayıp yuvarlak şekil yap ortasına süzme yoğurtla çok az sarımsak karistir varsa çok azda mayonez tadı mükemmel oluyor
SetenayCo sirinpatates Patatesleri haşlayıp eziyoruz, top top yapıp ortasını açıp yoğurt koyuyoruz, doğru mu anladım?
SetenayCo bianneo Portakallı kurabiyeyi en başta ben de düşündüm ama çok riskli geldi, çoğu insan portakallı tatlıları sevmiyor, halbuki ben bayılırım 🌺
bilememolabilir SetenayCo tatlınız var aslında yanına birde elmalı kurabiye yaparsanız aslında guzel olur.
annekko SetenayCo ağlayan kek olduğu için muhallebili bir tatlı. 3 renkli muhallebi yada kedi dili ile yapılan yalancı tiramisu olabilir
aycasil SetenayCo ben şerbetli browni kurabiye yapıyorum çokta severim. Browni tarzı kurabiye pişiriyorum. Sıcağı hafif çıktıktan sonra şerbete batiriyorum. Güzel.oliyor
Hale1603 SetenayCo hahaaahaa teşekkür ediyoruuummm eskisi gbiii yapamasamdaaa ortamlar gerektginde.Browni eşimle favormiz…ikimzde bitter kakao severiz…pek şerbetliler tarzm degil.sizedeee kolay gelsinn