Korkamaniza hiç gerek yok hasta ve adet olduğunuz dönemlerde sütünüz azalması çok normal kesilmez azalır çünkü vücudumuzun önceliği anneyi iylestirip daha sonra süt üretmek şuan sizin için antikor üretiyor iyleştiginiz de herşey yoluna girecektir, sirkeyi suçlamaniza gerek yok😬