Merhaba kızlar oğlum 23 günlük tortikollis yani boyun eğriliği var öyle doğmuş doktor fizik tedaviye yönlendirdi egzersizlere başladık ama başta bebek yağıyla masaj yaparken çok ağlıyor ağrı oluyor sanırım çok üzülüyorum 😔 tortikollis için önerebileceğiniz birşeyler var mı? geçici birşey mi? Cevaplarsanız çok sevinirimm