twobabymom_ Merhaba kızıma kuru meyveli kek yaptım ama hanımefendi sadece yapım aşamasını sevdi keki yemedi kakaolu olsa yerdi cadı şimdi kekimi bayatlamaya başladı nasıl değerlendiririz truff filan olur mu
dayes twobabymom_ robottan geçirin magnolya gibi bir kat kek Muhallebi meyve gibi sırayla dökün kupa.
EcrinMelek1- @twobabymom_ supangle yapabilirsiniz ben genelde keki misafir dışında yaptıysam 3 4 dilim harici gerisini dilimleyip dondurucuya atıyorum yemek istediğim de bir dilim çıkarıp yiyorum kızınıza yaptığınız keki de soğuyunca hemen dondurucuya atarsanız çıkarınca taze oluyor