SenaBetul Anneler güzel haftasonlarınız olsun.bebeğim 3 aylık oldu bugün düzenli aşılara gidiyoruz her ay rota aşısı ücretli mi bu zamana kadar duymadım hiç yoksa bundan sonrakilerde mi ücretli aşılar olacak bilen varsa yazabilir mi🎀
Cren SenaBetul evet canım malesef ücretli biz bitirdik şükür rotayı ama daha menejit olucak bebeğiniz oda ücretli malesef 🤦🏻♀️
Gzdzeynep SenaBetul rota ve menenjit aşıları ücretli aşılar ben de 3 ve 5 aylarda rotayı yaptırdık menenjiti 1 yaşından sonra yaptırcaz. Doktorunuza sorup kendi takviminizi oluşturabilirsiniz özel aşılarla ilgili
deletedmom1212 SenaBetul 3 ay 3 gunluk olduk pazartesi günü 1. Dozunu yapacaz bizde eczaci tanıdığımız var diye geliş fiyatına alıyoruz ama menenjit aşısı da ücretli Yaptıran anneler saat kacta yaptığımızın ve bebeğin aç-tok oluşu farkediyor mu ?
eyinas Ummuscetinkaya Turkiye'de genelde 2 ve 4. aylarda yapiyorla. Sizin 2. ayda yaptirmanizin ozel bir nedeni var mi? Ben yurtdisinda yerlesecegimiz ulkede 2. ve 4. aylarda yapildigi icin 2. ayda yaptirmak istedim ama doktorumuz 3. ayda yapilmasinda israr etti. O yuzden soruyorum.
-eagles-mom Ummuscetinkaya neden ikinci ay üç ve beşte vurulmaya başlanıyor çünkü ikinci ay zaten üç tane aşı oluyor canım rotada ağır gelir üstüne şahşi düşüncem
Masal_18 SenaBetul evet ücretli ve en sıkışık dönemimize gelmesine ragmen borç harç aldık yaptırdık. Çok korkuyoruz bu virüsten eşim bebekken ölüyormuş neredeyse zehirli ishal den o yüzden çok hassas. Bi tanıdığımız da aşı parasını vermemek için yaptırmadı ama malesef çocukta çıktı hastaneye kaç katını verdiler. Rota da menenjit de ücretli devlet keşke karşılsa
Ummuscetinkaya SenaBetul reçete yazıyorlar eczaneye siparişini veriyorsunuz aşı gününde eczacınızdan alıyorsunuz
SenaBetul Cren yani hemşire ben aşı günlerini haber vericem size dedi neye göre takip edeceğimi bilemedim bu aşıları 3 aylık olduk hangi aşı olması gerekiyor
Cren SenaBetul ana sağlıkta yapılan aşılar var bir de özel olanlar var eğer doktorunuz aynıysa hastane doktorunuz onu takip ediyor
Cren SenaBetul Üçüncü ayda ana sağlık aşıları olmadığı için biz rota virüsü ve Bexsero (menenjit) olmuştuk
Ummuscetinkaya Gzdzeynep menenjit için 3. Ayda da vurulur diyorlar ama benim doktorumdan bir yaşından sonrayı önerdi.
Ummuscetinkaya eyinas herhangi bir özel sebebi yok ama hemşireme aşırı güveniyorum, kendisi 2. Ayda ve 4. Ayda yaptırmanın uygun olacağını söyledi.
Gzdzeynep Ummuscetinkaya bizimki de bize bıraktı 2 3 9 12 aylardan birinde başlayabilirsiniz dedi ama 12 aydan sonra tek doz vuruluyormuş biz de öyle yaptırmayı tercih ettik