cagankusunannesiii teşekkür ederim günler sonra da olsayorum tanımladığınız için
Kızım 27 aylık gece uyumuyor hırçın bir bebek bunun sebebi eşimle kötü günler yaşadık be kızımızın gözü önünde çok kötü şeyler yaşandı bu yüzden götürmek istiyorum ama bi yerde okudum burda ilerde sicil gibi karşısına çıkar psikoloğa gitmesi diye duydum çok kararsızım