limonata_ İlk gebeliğimde oğlum emmiyordu çok zor emiyordu oysa sütüm gerçekten vardı çoktu da ama 4.aydan sonra iyice istememeye başladı alerjisi çıktı memeye yatırdığım an ortalık inliyordu ağlamasından biberon ile verdim yine aynı oldu zar zor içiyordu bir türlü bu sorunu aşamadık günden güne sütüm azaldı 8.ayda emmeyi bıraktı yine de mastit olmasın diye ara ara sağım yaptım ama çok az çıkıyordu sonra da tamamen bitti