Kızlar benim boyum 170 kilomda 63 tü 60 a indim doğumdan sonra bacaklarım kalınlaştı normalde çok inceydi 2 sene oldu doğum yapalı bacaklarım incelmedi doğumdan sonra ilk defa 60 ı gördüm çok şükür ama bacaklarım sanki hiç incelmedi hamile kaldıgımda 57 kiloydum acaba o kiloya tekrar gelebilsem bacwklarımda eski halinr gelirmi yoksa bu saatten sonra değişmezmi bu verdiğim kilolar nerden gidiyor ben anlamadım