pozitifanne94 canım bence bohem alma, Chester koltuklar gibi bunların da modası 2-3 seneye geçer. Bu bohem tarz koltukların ayaklarını hiç beğenmiyorum , çok kaba geliyor. Ben koltuklarımı Doğtaş’tan almıştım, modern tarzda güzel modeller oluyor. Oraya bakmanı öneririm