Herkese merhaba. 11 günlük bebeğim 5-6 gündür memeyi tutmaya çalışırken savaş veriyor. İlk günlerde sadece sol göğsümü tutuyordu ama böyle savaş vermiyordu. Sağ göğsümü sağıp onu da biberonla vermeye başlayınca memeyi tutamamaya başladı. Biz de biberonu bıraktık sağ göğsüme de alıştırdım. Ama göğsüme tutunca ağzına alıhor iki çekip ağzını geri çıkarıyor ve bu tutana kadar bazen yarım saati buluyor. O da ben de çok yoruluyoruz. Hiçbir seferinde tek seferde ağzına aldığı olmadı hep benim uğraşmalarım sonucunda tutuyor. Bu me zamana kadar böyle gidecek? Emziği de bıraktım 2-3 gündür vermiyorum belkş ondandır diye. Biberonu bırakalı da 4 gün olacak. Gazı da yok. Sütüm de yeterli. Kilo alımında bir problem yok ama memeyi tutamıyor. Sorun ne anlamıyorum😔 moralim çok bozuk