Benimde hiç gelmedi sütüm oğlum 10 günlükken yoğunbakıma alındı kilo kaybından sarılıktan sadece 1 ay emdi ona da emmek denirse sonra kullandığın ilaç yüzünden zaten emzirmemem gerektiğini öğrendim şimdi 4 buçuk aylık artık yabancılıyor herkesi sadece bende duruyor sizi emmese bile annesi olduğunu biliyor nolu üzmeyin kendinizi