Mommyhann Zese int bakıyorum yada bizim pazara cok güzel tesettür giyim geliyor mağaza gibi kuruyor adamlar oradan alıyorum ama gerçekten herşey cok pahalı bir tesettür mont bile en kötü 2 bin.
Minikinci Bende bunu anlamıyorum tesettür firmalarının ürünleri okadar uçukki bir swet 2.500 . Hangi akla mantığa uyuyor yapılanla örtüşmüyor, israf. Anlamadığım bunları alıp giyinmek dinen doğru değil bir kere
selimalpinannesi Ben genelde sweat giyiyorum kilolu olduğum için Oversize tercih ediyorum altına bol pantolonla waow diye bir site var oranın sweatleri çok hoşuma gidiyor senelerdir oradan alıyorum bu indirimde 3 sweat aldım indirimli haliyle 3 adet 1.800 tl 🫠