Prensesannesi38 4 yaş 20 kilo 5 yaş mı almalıyım 6 yaş mı kalıbını bilmediğimden netten söyleyeceğim o yüzden yardımcı olur musunuz kızlar elbise alacam 🤗
marsiyen Prensesannesi38 Hiç belli olmuyor bazen bir beden bazen iki beden büyük daha iyi oluyor ben olsam iki beden büyük alırım
Prensesannesi38 marsiyen minicity kalıpları nasıl tam mı oluyor bol mu oluyor yoksa dar mı genelde onu öğrenmek istedim aslında
1Nisa1merve 7 8 alıyorum biraz büyük oluyor sadece .kızım 4 yaşında 19 20kilo degisiyo.uzun boylu biraz .6 7 yaş almıştım çok dar geldi kızıma ana yazlık almism tabi kışlık Alacam diye