Myd29 4 aylık kızım arbada gezerken 15 dakka hatta fazla bıle emdıgı oluyor ama evde ne yaparsam yapayım 5 dakkadan fazla asla emzıremıyorum ne olur bıse dıyın yardım edın goguslerım agrıyor artık bıberunu kabul etmıyor kı onada alıstırmak ıstemıyorum sonra daha hıc emmez benı
Ertugrulun_Annesii Myd29 annesi belki de araba motor sesini seviyordur.. you tube da açıp onun eşliğinde emzirmeyi denesen. ..benimki de 4 ay 7 günlük o da emmiyor her yolu deniyorum
Hilaltunali Myd29 benim bebekte 4 aylık o da aynı böyle yapıyordu bende altını açıyorum sonra yanına uzanıyorum memeyi ağzına dayıyorum hemen kapıyor emiyor 😂 birde iç kısımlar sütten kaynaklı i hep bembeyaz olmulştu onu da karbonatlı temiz bir bezle ağzının içini sildim. Birde ağlamadan emdirin. Gerekirse yanına fön Makinesi sesini açın dikkati oraya gidiyor. Bir diğer yöntem de ayağınızda sallayın ağlasın önemli değil bir kaç dk ağladıktan sonra memeye tekrar görürün alır
Bisaniyebakarmisin Benimki 40 dk emiyordu arkadasiminki 15 dk emiyordu ama arkadasimin bebeği daha tontis. Senin sutunun tazigi ile alakalı. 5 dk da doyuyor demekki. Hem istedikçe ver. Doymasa ağlar huzursuz olur uyumaz . Skinti yok canim
Kybele Myd29 emmenin süresi diye bir şey yok, önce onu kafandan sil. Benim bebeğim 10 dk’da yağlı süte ulaşılırken, bir başkasının bebeği 4 dk’da ulaşır. Bunlar değişkenlik gösteriyor, doyup duymadığını çişlş bezlerinden takip edebilirsin.