1 yasında veriliyor yazıyor wefoddan aldım dun geldi tadı da mayhoş agır bi tadı yok guzel de suya katıp verim dedim cünkü su içmiyor hic bende bişeyler atım verdım dedım yıne ıcmedı sonra bı cag kasıgı verdım oyle yedı sonra baktım 1 yas altı onerılmez yazıyor normalde hurma özü de verıyorum her gun sımdı bunu da aldım bırını sabah bırını aksam versem agır olur mu ki ya suda içmiyor çıldırcam 🤦🏻♀️