msr33 merhaba bir ay önce devlette taktırdım bakır spiral ücretsiz, hormonlu spiral ücretliymis onuda aşırı âdet kanaması olan kadınlara takılıyormus takması beş dakika bile sürmedi adetli gitmenizi tavsiye ederim acısı yok denecek kadar az ama adrtsiz takıldığında rahim ağzı kapalı olduğu için acı olabiliyormuş, ben taktırdıktan sonraki birkaç saat o bölgede sızlama olmuştu ama aşırı bir sızlama değil adetim normalde 4 gün sürerken 10 güne yakın sürmüştü ve 20. Güne yakın da lekelenme oldu ama ağrı sızım olmadı bu ay adet olursam kontrole gideceğim kayıp kaymadigina bakacak doktor, eğer kayarsa birdaha takmiyorlarmis bir kere kayınca hep kayiyormus kayma nedeni spiralden değil vucudunla alakalı bir durummus vücudun kabul etmediği için düşüyormuş ben şuanlik memnunum spiral+ kondom ile korunuyorum gerisi Allah’a emanet artık 😅 ama birçok kişi çıkartılırken çok acıyor dedi eğer adetsiz bir günde taktırmak isterseniz kan testi veriyorsunuz beta HCGnize bakılıyor hamile olup olmadığınızı netleştirmek için adetliyseniz hemen arkaya geç takalım diyorlar