Gün geçtikçe daha çok hareketlenen yürüme aşamasındaki bebeklerinize nasıl banyo yaptırıyorsunuz, yaptırdınız? Küvet rafa kalkalı çok oldu. Vakumlu oturak kullanıyorum ama her yerine tam anlamıyla ulaşamıyorum. Kucakta güvenli bulmuyorum. Sizin deneyimleriniz tavsiyeleriniz neler? Bunun için aparatlar var mı?