Atesimiz var 37.5 hava guzel biraz disari cikarip hava aldirsam sorun olur mu acaba
hsyn o normal bebe derecesi bir sıkıntı yok dolaşın 🤗
hsyn atesi yokki suan
Nekwam ayy ama normalde 36 olurdu
Ikrazumra19 ama normalde 35.5 36 arasi olurdu 😆
hsyn 38 üstü ates olarak kabul ediliyo bebekler icin