KuzeyinAnnesi03 Kızlar kafayı yemek üzereyim desteksiz uyuyan oğlum bı süredir uyumuyor ağlıyor sürekli gece neredeyse hiç uyumuyoruz . Neyi var anlamıyorum sadece memede duruyor sakinliyor.
Lavinya_ KuzeyinAnnesi03 şimdi bende ona bakıyordum benim kızımda 10 aylık desteksiz uyurdu 10. Aya girdiğimizden beri çok huzursuz uykuya direniyor çok zor dalıyor birde karşı gelmelere başladık hayırlısı artık
burcinrafet KuzeyinAnnesi03 benim oğlum tam bir hafta böyleydi gece gündüz sersemledim oturup ağladım sonunda hastaneye götürdüm hicbirseyi yok dedi doktor ama ayakta grip gecirmis boğazı hafif tahriş dedi eve geldik iki gün sonra normale döndü ama ciddi anlamda sabaha kadar beşik salladım eşim 5 te kalkıp elimi beşikten çekip kendi geçmişti uyu artık sen diye böyle atlattık çok yorucuydu zordu ya KuzeyinAnnesi03
ser6 Lavinya_ ya benim kızımda oule gece kalkyor oturuyor saatlerce sallyorum gozu kapalı ama uyumuyor bırakdıgım an kalkıp oturuyor neden bole oldu analmadım 10 ayda herkese bole Bı sıkayet var nye kı
KuzeyinAnnesi03 burcinrafet Rabb’im hepinize kolaylık versin bizimde 1 2 haftadır böyle hep emmek istiyor 😪
Lavinya_ ser6 ben büyük kızımdan da biliyorum en zorlandığım ayı 10. Aydı yürüyünce geçmişti inşallah erkensen yürürler 😁
nazli96 KuzeyinAnnesi03 sanırım 10 ay atağı bizim de aynı çünkü. 9da uyuyan çocuk uyumamaya başladı. Kesintisiz uyumazdı zaten 2 3 saat falan uyuyup emmeye uyanırdı ama bu sıralar yapışık uyuyoruz yanından kalktığım zaman uyanıyor memeyi bırakmak istemiyor o yüzden bir atak dönemi olduğuna ve yakında geçeceğine inanmak istiyorum 🤩
KuzeyinAnnesi03 nazli96 vallahi geçmek bilmedi bende gece beslenmesini kestim emzirmiyirum daha rahat ettim uyanmiyor 2 3 sefer anca
KuzeyinAnnesi03 pnar122_ atakta büyük ihtimalle memeye alıştı o şekilde uyumak hep memede durmak istiyridu bende gece beslenmesini kestim emzirmiyirum 2 günde bile fark etti uyanması azaldı
Blackmom Lavinya_ Çok huysuz 11 de yatırdım 1 saat önce uyandı hala uyutmaya çalışıyorum ya sürekli eliyle kulak arkasını kafasını kaşıyor ağlıyor neden anlam veremedim ? Terliyor ondan mı dişlerden mi başka birşey mi anlayamıyorum.. Her gece böyle sürekli uyanıyor en az 6-7 kez