FtsCvlk alinmom ya ben hazır tavuk hamburger köftesi aldım ve bir yandan da yemekten çekiniyorum ama aşırı da seviyorum. Ne düşünüyorsunuz bu konuda kızlar?
milletsanakanalizemiolacak Efnans_Mom boğa burçları gerçekten iştahlı mı boğa burcu tanıdığım yok bebeğim boğa inşallah iştahlı olur ablasına ye kızım hadi kızım demekten tüm yemekler zehir oluyor bebeğim öyle olmasın ya
Atailknur alinmom karnıyarık, pilav, cacık üçlüsüne bayılırım. patates, köfte, sarma da hoştur çoğu yemeği güzel yaparım.
TulayGeriDon alinmom mercimek köftesi Makarna Yaprak sarma Etliekmek😁(konyalı olmak bunu gerektirir)😁😁
hopdedik zeynepyusufaslan haha evet birde bazi hareketlerimi de benzetir , boyle caktrmadan yanina yayatim refleksler kuvvetli falan diyor ayni ya 😅bazi konularda saf yaparim kendimi onceki hayatinda kesin kedi olmalisin sen diyor haha
milletsanakanalizemiolacak alinmom ayrım yapamam ki hepsi benim canımmmmm affetmem gömerim her yemeği güzel yaptığımı söylerler anne baba aşçı bende onların izinden gittim biraz 👩🏼🍳
Efnans_Mom milletsanakanalizemiolacak genel olarak yemek yemeyi seviyoruz 😅 inşallah iştahlı olur ben bebekken de seçmez yermişim kilo alma derdim olmasa bir dk ağzım boş durmaz da işte mecbur kendimi frenliyorum 😅😅
milletsanakanalizemiolacak alinmom Ayy aldım kabul ettim 777 😅 benim ilk çocuk 9 yaşında anca bu sene yemek seçmemeye başladı ama hep bi ye kızım hadi kızım otur artık sofraya diyoruz inşallah bebem iştahlı olur seçmeden zevkle hevesle yer