ya kızlar bu neymiş ya. valla bittim uykusuzluktan bayılacağım artık. bebeğim 3 ay 20 günlük. önceden gece 2 kere kalkarsı beslenirdi uykudan uyanmadan direkt yatardı. şimdi saat başı ya kalkar oldu. kendimden nefret etmeye başladım, artık uykusuzluktan başım ağrıyor. siz nasıl atlattınız bu ayı ben artık sabrımı da tüketmek üzereyim. emmek istemiyor ayakta emzirmek zorunda kalıyorum sırtım falan gitti artık