asellinaninannesiii Yasomesom Zehra en sevdiğim isimdir . Hafsa , lavin, Nevra, Aybüke, Gökçe, Aydilge , Meva 🌸
hdjdj buseee06 Bende kızımın ismini beren alya koydum eşimle ortak aldıgımız bi karardı kimliğini cıkarttık pişmanlık geldi neden öyle oldu bilmiyorum ama 1 bucuk aylık kızım sizce alışır mıyım geciçi durum mudur
buseee06 hdjdj bence gecıcı durumdur isim bana göre hıc onemlı dgl sağlıklı olsun kucağımda olsn ismin ne olduğu önemli dgl
hazal3421 hdjdj bende aynı durumu yaşadım çok isteyerek ortak kararla Aysima koyduk ismini kimlik çıktıktan sonra pişmanlık geldi şuan kızım 9 aylık ve iyiki Aysima koymuşum geçici bir durum çevredende kaynaklanıyor olabilir