Merhaba hanımlar ☺️
Hanımlar sizlere bir şey danışmak istiyorum.
Benim 4 ay 2 günlük oğlum var ve oğlum 1 ay önce memeyi reddetti haliyle sütüm falan artık yok. Hala adet olmadım doğum sonrası ama modlarımda aşırı olmayacak kadar ama normal da olmayan bir seviyede değişkenlik gösteriyorum, göbeğim sanki hamileymişim gibi çıkmaya başladı ve hafiften kilo alımım da var, canım sürekli bişeyler istiyor ama çok da yiyemiyorum iştah kesintisi yaşar gibi ve aşırı uykum var böyle imkanım olsa 24/7 uyurum o derece… Bulantılarım, son bir haftadır aşırı baş dönmeleri vs de var ilk gebeliğimde başlarda yaşadığım gibi…
Hamile olma ihtimalim var mıdır sizce?
Test yapmaktan korkuyorum biraz pozitif çıkar diye ama negatif çıksa üzülürüm de çünkü bir yandan heves de var 🥴
Sevgiler 🫶🏻