Uykusuzhergeceeee ay inşallah. Heyet raporu ile ilgili bir şey dedim. Sahte rapor alacak dedi. Ya gebelik zehirlenmesinden dolayı erken doğum yaptım hala sezaryen ağrım var bu halde işe gidemem.. hakkımda yalan yanlış konuşmuş ben de alıntılandım. Lan mal …. Yazdım.
Hakaretten şikayetçi olacağım dedi raporlarının incelenmesi için de dilekçe yazacağım dedi. Raporlarım hepsi hastalıktan muayeneden verildi.