Kızlar oğlumun çoklu besin alerjisi ve reflüsü var. Hâlâ gaz sancıları vs oluyor. Gece hep dönerek kıvranarak uyuyor. Geçen hafta hasta oldu. Üst solunum yolu enfeksiyonu geçirdi ama bağırsakları da etkiledi. Karın ağrısı vs de olmuştu. Bilmiyorum denk mi geldi yoksa hâlâ ağrı mı var gece hep aynı saatte uyanıp ağlıyor. Kendini daha çok gerdiği dört büklüm olduğu zamanlar oluyordu ama hiç ağlamazdı. Azı dişini patlattı köpek dişleri de şişmiş eli sürekli ağzında. Dişten mi yapıyor acaba? Başına gelen bizim gibi olan var mı? Gündüz hiç böyle değil. Doktora götüeceğim hafta içi.