Kbrysfslm
Pişpiş yöntemini kullandım poposuna vurarak o şekilde alistirdim.
Ninni vs dinletmedim.
Sesime alistirdim.
Uyandığı zaman uzaktan pispiss ee ee diyince uyurdu o şekilde alıştı büyüdü zaten artık.
Ama her bebek pişpiş sevmez veya sallanma sevmez
Bebeğiniz büyümüş aslında. Pişpiş gerek yok kabul edeceğini de sanmam
Yanına uzanıp temasta bulunmanız her ikinizede kolaylık olur
Önce ortamı hazırlayın loş ışıkta.
Dikkatini çekecek birşey olmasın Ellerini, başını oksayin. İster kendiniz ninni söyleyin isterseniz YouTube dan açın..
Basta biraz direnicek ama alisicaktir
Bazı çocuklar uyku arkadaşını da sever onuda deneyebilirsiniz