1,5 aylık bebeğim var bazen uzun emiyor o zaman ara gazını alıyorum ama bazen çok kısa emiyor ve direkt uyuyo o zaman gazını almaya çalışıyorum ama nafile kesinlikle uyanmiyo e haliyle de gazını cikartamiyorum sırtına vura vura çocuğun dalağı cikicak ona da acıyorum mecbur gazını almadan yatırıyorum sizce birşey olur mu?