Merhaba anneler. Benim bebeğim 4,5 aylık ve 3.Aydan beri bazı geceler uykusunda kendini sıkarak ağlıyor. Bu gece ile birlikte bu 4. Oluşu. İlk ağlama krizi geçirdiğinde birden bir çığlık kıyamet koptu panikle yaklaştığımda kaskatı kesilmiş gözleri kapalı ağlıyordu. Kucağıma alıp sakinleştirmeye çalıştım ama 5-6 dakika bu böyle sürüyor her oluşunda.Uyanınca da hiçbir şey yokmuş gibi oluyor. Anlamadım bu neden böyle bizim gibi yaşayan anneler varsa yazarsanız sevinirim. Yavrum içli içli ağlayınca bende dayanamıyorum.🙏🏼