Arkadaşlar bebeğim 13 aylık ateşi var iki gündür ateş düşürücü verdim saat 22.00 da saat 02.34 fakat şuan da da 38 ateş 39 idi verdiğimde ilaci zıbın + pijama var ev soğuk ben kazakla duruyorm öyle düşünün sorun şu, ateşi düşünce çocuğumun üstünü ortmeli miyim ateşi 38 iken ölçtüm kolları titredi uyuyor sık sık emip duruyor bademcikleri şişmiş dedi doktor, ateş düşünce napmam gerek bilmiyorum ben battaniye ile yanında yatıyorum yavrum zıbın pijama ile usumuyor mudur ateş 38 iken napcagimi şaşırdım ateş düşünce üstünü ortsem battaniye ile ateşini yeniden çıkartmış olur muyum